Wagi kolejowe statyczne lub dynamiczne | Ważenie wagonów w ruchu
TOP
separator wagsystem 

WAGI KOLEJOWE STATYCZNE I DYNAMICZNE

Oferta / Wagi kolejowe statyczne i dynamiczne

PARAMETRY WAGI KOLEJOWEJ

 

 

 TYP WAGI KOLEJOWEJ

  • STATYCZNA - MOŻLIWOŚĆ POMIARU MASY WAGONU ZATRZYMANEGO NA POMOŚCIE WAGOWYM
  • STATYCZNO - DYNAMICZNA - MOŻLIWOŚĆ POMIARU MASY WAGONU ZATRZYMANEGO NA POMOŚCIE WAGOWYM ORAZ WAŻENIE W RUCHU
  • DYNAMICZNA - MOŻLIWOŚĆ POMIARU MASY WAGONU W RUCHU

 

 

 

WAGA KOLEJOWA STATYCZNO - DYNAMICZNA

 

 

 waga kolejowa dynamiczna

 

 

 

POMIAR DYNAMICZNY NA WADZE KOLEJOWEJ

 

 

CZUJNIKI INDUKCYJNE WYKRYWAJĄCE OSIE WAGONU

 

 

 waga kolejowa dynamiczna czujnik indukcyjny

  • KONTROLA LICZBY OSI
  • KONTROLA PRĘDKOŚCI WAŻONEGO WAGONU
  • ROZPOZNAWANIE KIERUNKU PRZEJAZDU
  • REGULACJA CZUŁOŚCI POMIARU

 

 

 

 

 

ZAAWANSOWANY TERMINAL WAGOWY

 

Terminal ten pozwala na próbkowanie pomiaru z prędkościami od 50-800 razy na sekundę

32-bitowy procesor ARM 520 Mhz zapewnia szybkość w wykonywaniu operacji arytmetycznych i logicznych

Obsługa przemysłowych protokołów transmisji takich jak: RS232, RS485, PROFIBUS DP, PROFINET, MODBUS TCP, CAN

Kontrola oraz sterowanie innymi urządzeniami za pomocą cyfrowych i analogowych wejść/wyjść

 terminal wagi kolejowej dynamicznej

PARAMETRY TERMINALA WAGOWEGO

 

 

 

 

 

PIERŚCIENIOWE CZUJNIKI TENSOMETRYCZNE

 

 

 waga kolejowa czujnik tensometryczny

  • TŁUMIENIE DRGAŃ DZIĘKI ZASTOSOWANYM ELASTOMEROM
  • DOKŁADNIEJSZY POMIAR DZIĘKI PIERŚCIENIOWEJ BUDOWIE
  • REZYSTANCJA WEJŚCIOWA PONAD 4400 Ohm
  • WYSOKI SYGNAŁ WEJŚCIOWY I TYM SAMYM WIĘKSZY STOSUNEK SYGNAŁU DO SZUMU